انتخاب برترین نرم افزارCRM برای آن دسته از مشاغلی که نیاز به آن دارند، انتخاب آن را تصمیمی دشوار و مهم محسوب می کنند.
بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای مشاغل تان چه امکاناتی باید داشته باشند؟ توصیه می کنیم که در قدم اول نیازمندی های شغل تان را با ابزارها نرم افزار CRM منطبق دهید و فکر کنید که این ابزارها به شما و بهبود تجربه مشتری چه کمکی می کنند.
- مدیریت درخواست ها
- ارسال و دریافت پیامک
- باشگاه مشتریان
- مدیریت کاربران
- اپلیکیشن موبایل برای دسترسی به اطلاعات از راه دور
- مدیریت وقایع و رویدادها
- گارانتی و خدمات پس از فروش
- اتصال به مراکز تلفنی
- سفارشیسازی برای انطباق نیازمندی های شرکت با نرم افزار
- داشبورد مدیریتی برای دید 360 درجه نسبت به شرکت
- خودکارساز
- راحتی در استفاده برای استفاده آسان تر و سریع تر از نرم افزار
- دسته بندی مشتریان
- یکپارچگی با سایر نرم افزارها
- سامانه پیگیری سفارشات
قیمت نرم افزار سی ار امویژگی ها و قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری
نرم ,افزار ,تر ,ابزارها ,تان ,مشتری ,نرم افزار ,نیازمندی های ,می کنند ,افزار crm ,درخواست هاارسال
درباره این سایت